National Park - Reisverslag uit Ban Mu Si, Thailand van Fennie Meulen - WaarBenJij.nu National Park - Reisverslag uit Ban Mu Si, Thailand van Fennie Meulen - WaarBenJij.nu

National Park

Blijf op de hoogte en volg Fennie

01 Januari 1970 | Thailand, Ban Mu Si

Dag 3, zaterdag 28 maart

Vanochtend werden we om half 8 opgehaald bij het hotel door onze gids. Een rit van 2,5 à 3 uur zou ons uit Bangkok wegvoeren richting National Park Khao Yai. Het verkeer op de weg viel gelukkig mee. Aangekomen in het National Park verwachtte ik meteen veel dieren te zien. Maakt niet uit wat! Des te groter was de teleurstelling toen aan het einde van de dag zich 1 aap aan ons had getoond en we verder alleen de uitwerpselen van de wilde dieren mochten bewonderen.

We begonnen met een flinke tocht naar een waterval. Zwemspullen in de rugzak en stevige wandelschoenen en afritsbroek aan. Hoe charmant wil je erbij lopen in de jungle!

• 29 Maart 2015 - 14:51

Kat:

Haha! Er volgt vast nog plenty avontuur ;-) Wel lekker om in de natuur te zijn toch? Xx